Ida -

Alla inlägg den 14 januari 2010

Av Ida - 14 januari 2010 13:51

i huset alldeles ensam tills på söndag eftermiddag!


Familjen har rest till Sverige på grund av en tråkig nyhet.

Därför är jag här "hemma" och passar på att njuta av friheten att veta att de inte kommer ringa. (så jag behöver inte svara alls om det ringer i telefonen.) Jag behöver inte alls öppna dörren om någon kommer (för ingen vill ju mig något)

Jag behöver inte gå upp före 7 imorgon och jag behöver inte laga mat till någon annan än mig! Jag behöver heller inte vara "au pair-Ida" Utan nu ska jag passa på att ta av mig skölden och vara mig själv :)

Jag hoppas att E kommer imorgon.. S kanske inte kunde. VI får se.

Då blir det pizzatajm! Hade först tänkt slå på stort med ostfondue.. men det tror jag att jag skrotar.


Idag har jag sett två av världens bästa filmer, alla kategorier! FIlmer som jag förmodligen kan se tusen gånger om och fortfarande tycka att de är bra!

Dessa filmer heter The Holiday och Pride & Prejudice. NÅgon som har något att inflika?



Tack E för senaste kommentaren! Tack för att du gör mig glad!


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards