Ida -

Direktlänk till inlägg 2 januari 2013

Mitt slott

Av Ida - 2 januari 2013 22:23

MITT UNDERBART GULLIGA HUS.


 


 

Tian. Och jag ska skotta... snart..

 

Järnvägsstationen några meter bort.

 

Min svit! 



 

Gåva från en gäst, och mina norrskensörhängen! 

  




 

Högra flygeln bjuder på handfat och handdukar. Och D-vitamin såklart! 

  

Kontoret innehåller det viktigaste. Kapsylöppnare, passerkort, rumsnyckel och första hjälpen-kit! 



 

Bara mina grejor..Förstår inte hur resterande boende ska rymmas i hallen när de kommer om en månad.

 


 

Toaletten bjuder på gula väggar. Och det finns ingen varmvattenledning till handfatet. Spartanskt. 

 

Trappen ner till källarköket. Trappen är himla fin faktiskt! 

 

Voilá! två plattor, en vinkyl och en massa disk.

 

Matsalen. 

 

Mitt lilla husdjur. Efterlängtat! känns tryggt med en liten spindel. 

 

Och flodhästen vaktar tryggt i fönstret så att ingen objuden kommer in.


Duschen får ni inte se. Den är alldeles för kall för att jag ska vilja gå in där när jag absolut inte behöver det. 


SÅ VÄLKOMMEN HIT! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards