Ida -

Direktlänk till inlägg 11 januari 2013

Att ge

Av Ida - 11 januari 2013 11:51



Att ge är att dela något större, att inte sätta sig på den giriges bänk utan istället sprida sina gåvor till alla man möter. Men bara du själv kan lära dig denna konst, och den enklaste vägen är att börja ta emot, ta emot alla de gåvor som sprids över dig i dag. Det kan vara en blick, ett trevligt ansikte, ett skratt, en gest eller ett ögonblick av ömsesidig förståelse, stunder då vi människor träffas och bjuder på oss själva.


 

 
 
Ms. T

Ms. T

11 januari 2013 11:59

Fina ord och så sanna./ Trevlig helg!

http://mina-ord-och-bilder.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Mamsi

11 januari 2013 19:28

Tjenixen. Lärorika reflexioner du gör. Vem har tipsat dig om den där boken? Tusen fredags-kramar. Pözz.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Skapa flashcards