Ida -

Alla inlägg under september 2011

Av Ida - 30 september 2011 15:48


 

Finaste höstträdet. Älskar färgerna!

  


Finaste handskarna!

   Finaste höstskorna. 

Av Ida - 30 september 2011 15:15

 

Frulle

 

Gillar mina himla fina skålar och muggar. Jag ger med hjärtat! 

Fick en fantastiskt fin bok av systeryster. Underbar att bara bläddra i.

Av Ida - 26 september 2011 18:06

bli soffpotatis. Känns som en sån dag idag.. Skulle kunna sova till imorgonbitti om jag gick och la mig för natten nu!


Därför snörar jag på mig dessa.

 


Och tar de här i varsin hand och beger mig mot gymmet.


 

Jag får helt enkelt bli soffpotatis någon annan dag!

Av Ida - 24 september 2011 10:45

  

Är det här en godkänd färgkombination?


Skor-Asics // Jacka-Haglöfs // Hörlurar-Philips

Av Ida - 23 september 2011 13:30

Avokado- väldigt underskattat! kan mumsa på det istället för de här muffinsarna.

    

fast jag måste erkänna att dem är SUPERGODA också. Hade lite att göra i onsdags och så fanns det några nektariner över. Och så ville jag baka i mina nya fina formar!   

Av Ida - 23 september 2011 09:15

 

och stolt över den här bilden. Jag kanske kan ändå..

Av Ida - 22 september 2011 20:00

        

Dagar när himlen ser ut såhär från mitt fönster blir jag extra glad.

Av Ida - 22 september 2011 13:21

 

Var och fikade på fina Café Göteborg i söndags med fina människor. Åt världens största glass. Krossad kladdkaka heter den. Deras chokladbollar rekomenderas också.

 


Caféet ligger i en sidodel av det gamla fängelset. Själva huvudbyggnaden är numer ett hotell. Från uteserveringen såg jag detta vädringsställ. Fyndigt.


Sedan gick vi och såg en fotbollsmatch. Längesedan sist men lite av min fotbollskunskap fanns kvar. Det var Umeåderby och ja det var hetsigt på läktaren och jag hade roligt!

Ovido - Quiz & Flashcards