Ida -

Alla inlägg under juni 2011

Av Ida - 22 juni 2011 07:31

Hinner inte, orkar inte uppdatera. Nu ledig en vecka. Prio 1- bli frisk.


Nu ska jag sova efter jordens jobbigaste natt på jobbet, god NATT!


Tjosvejs!


Av Ida - 17 juni 2011 16:22

Imorse när jag cyklade hem så plockade jag på mig detta!


  en liten smörblommebukett!

Av Ida - 15 juni 2011 15:00

  

Jag egentligen är 21 år. Är för stor. Men såklart ska jag åka minirutschkanan ändå :D

Av Ida - 13 juni 2011 21:14

Satt och kollade FB som jag i vanlig ordning gör. Och så helt plötsligt när jag skrollar eller nåt på pekplattan så får jag senadrag i underarmen. Och hela pekfingret krampar och kruvar ihop sig. Obehaglig känsla. Har kanske klättrat för mycket idag... Upp och Ner, Upp och Ner! 

Av Ida - 13 juni 2011 00:58

att skriva/lägga upp men sååå lite tid!


Klättring, Vandring i Tavelsjö, Grillning, Lygrillning, Soool, plantering, soooool, möbler, Sundsvall!!


men nu kommer helgens inköp  

Skärp, väska, lack.


Helt såld på färgen!


Fixade naglarna nu ikväll fast jag förmodligen ska iväg och klättra imorgon.. Språlla! Jag är inte så brydd :)


sov gott!


Av Ida - 6 juni 2011 10:36

Det fanns nog mycket ilska inom mig för att vakna och bli förbannad på ungefär 1 tredjedels sekund. Fy bubblarns! Min hals krampar och svider och kraxar och smärtar något så oändligt. Hatar att vara sjuk, jag skulle ju ut och springa idag! Nu sitter jag istället med en gigantisk kopp fylld med vatten och lite ingefära och ett  glad apelsinjuice i hopp om att bota elaka saker i kroppen. Gottade som en gris igår för att jag skulle springa bort allt idag. Typ. Men nu får jag gå omkring och känna mig tjock istället. Tack.


Men solen skiner så jag kan lägga mig på gräsmattan bakom huset och lääääsa! :) Då är det okej att slappa hela dagen! Bra sätt att fira nationaldagen på!



Av Ida - 2 juni 2011 15:07

tekniken är jag fullt medveten om att det endast är min okunskap det är fel på. Nu har jag nördat senaste timmen med två datorer med varsitt redigeringsprogram. En med fuskvarianten och den andra med den äkta varan.

Och därmed har jag en ny toppbild här ovan. Fin va? :)


här är en till fin sak. Min syster!


  


Har tänkt byta ut några bilder på min foto-hylla. Känns som att det behövs. Den här är ett alternativ. Nå?



 Bilderna är från förra sommaren.

Av Ida - 2 juni 2011 13:07

två hemligheter om mig. Som nästan ingen vet om..


1. Jag är himla förtjust i att balansera på trottoarkanter när jag är ute och traskar. Händer oftast när jag är ensam.


   

2. Har just bäddat med mitt otroligt barnsliga Nalle Puh-sänglinne. Så i det ska jag sova kommande nätter!


Det kallas att ha barnasinnet kvar på hög nivå.

Ovido - Quiz & Flashcards