Ida -

Alla inlägg den 5 januari 2010

Av Ida - 5 januari 2010 15:44

idag har jag varit produktiv för att ha haft så lite tid på mig..

Först började jag dagen med att hjälpa till med frukost och göra fika till tjejerna. Sedan la jag mig för att sova.. Hade nämligen extremt svårt att somna igårkväll/natt. Hatar att ligga vaken och inte kunna sova, fast man är trött. Har väl för många tankar i huvudet som snurrar runt. Skrev lite i "tankar"-boken. Tillslut somnade jag, men då var jag ju så trött i morse. Så som sagt la jag mig igen efter frukosten. SOv jätteoroligt. Jobbigt.  Men tillslut, där vid 11 gick jag upp. Satte igång en tvättmaskin och vikte tvätten som redan torkat. Sedan stoppade jag mina strumpor, som går sönder mer och mer, och snabbare och snabbare än jag hinner laga!

Sedan lunch, bra besked. Sedan åkte tjejerna och jag pysslade på med tvätten och sånt. Sedan så har jag städat de övre våningarna och duschat. Samt hunnit med att prata med min saknade E!


Nu väntar jag bara på att tjejerna ska komma hem, förhoppningsvis ringa kompisar och åka bort fårn huset så jag får lite lugn och ro för mig själv innan middagen. Jag mår illa. Huvudet är som en ballong, näsan som en flod, magen som en jordbävning och jag som en ORKAN.


Men middag blir det och jag är lite nervös. Hoppas det blir gott. Ska sedan in och träffa E i Bern för att köpa tågbiljetter till 23-24 januari då vi ska på äventyr! Har även kollat hotell och Pappa hittade ett billigt, men bra hotell i Montmarte!

Ska nog boka det också :)


Mormor: vilken skiva? (eller menar du låten som jag la upp här på bloggen? )


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards