Ida -

Alla inlägg under april 2012

Av Ida - 30 april 2012 12:49

av mamma min så jag har knåpat ihop en liten önskelista.


 



Västen är ju kanske det finaste.

(2012.05.03 kunde inte hålla mig, köpte den till mig själv igår.) Och parfymen den godaste.

Av Ida - 28 april 2012 22:03

Började dagen med en löptur i det galet soliga och varma vårvädret. Storstädade lägenheten och begav mig mot Vänkan. Efter en otroligt fin och välbehövlig eftermiddag där med fina flickor har jag tågat hem och insett att jag saknar att åka tåg (vilket jag gjorde väldigt väldigt mycket i Schweiz). Nu sitter jag i soffan iklädd vårkänsloklänningmedspetströja och sipprar på barnvin och det uppdukade snacksbordet. 75% finchoklad, vindruvor, melon och torkad mango. Life is good.

Av Ida - 27 april 2012 22:16

Testar olika funktioner i bildredigeringsprogrammet som jag använder. Lite roligt, men fusk.

 

Sne

Av Ida - 27 april 2012 21:57



 

 



Bilder från resan. Sjukt bra väder = kontraster!. Bra fotograf och grym åkning av herr VB. Och såklart det solklara hoppet på toppen av nordalstoppen. Efter en promenad rakt upp. Svett, andfåddhet och total lycka. Norge i bakgrunden. Prova hoppa i pjäxor efter den promenaden!

Av Ida - 27 april 2012 21:02




Bytte gardiner i köket idag. Beundrade min superfina lampa i köket. Sitter framför min älskade vita tjocktv. Njuter av den fina solnedgången. Imorgonbitti ska jag ut och springa.

Av Ida - 24 april 2012 20:47

Resultatet efter en helt galen helg, med massor av snööö och lycka.


   


Ser ännu värre ut i verkligheten. Till och med tjejen på Preem frågade om jag varit i fjällen. Tränaren på gymmet sa att den till och med var ful. Men så länge folk fattar att jag varit i fjällen och levt livet så är jag nöjd, de andra kan.. ta och göra något dumt.  

Av Ida - 16 april 2012 23:58

Kände genast att livet blev mycket enklare, ljusare. Det finns hopp inför framtiden!


      


I år en resa utan tandställning. Bara det bör ju firas.  


Skönare frisyratthaunderhjälmen då.

Lugg är inget att ha för en tränande hjälmskidåkare.  

Även om jag trivs bra i det annars...


Av Ida - 16 april 2012 22:31


Skrattattackgångertusen. IDA I ETT NÖTSKAL.

Ovido - Quiz & Flashcards