Ida -

Alla inlägg den 3 januari 2010

Av Ida - 3 januari 2010 18:55

Jag tror jag är trött.. Jag ska nog gå och lägga mig.


God Natt världen!


Kram

Av Ida - 3 januari 2010 07:13

Det är så jobbigt extremt kallt här på Arlanda så jag vet inte vad jag ska göra! Fryser i hela kroppen.. Jobbigt läge och dessutom går tiden så jobbigt segt! Vad ska jag ta mig till? Mitt flyg lyfter om tre timma roch en kvart och jag har redan fördrivit två och en halv timme här. Frysandes! Fy bövelen! Har en timme kvar på internettiden iaf.. så jag löverlever lite till.. Men det är så jäkla kallt!

Nä, jag kanske ska sluta klaga. Göra något åt saken. Stjäla ett par tjocksockar av någon oskyldig människa? Nej, inte ett bra alternativ. Och jag är trött. Och jag vill bara hem igen! Fy vad jobbigt det var att åka, har inte känt så förut.

Jag kan ju passa på och kolla på något webbtvprogram som är en timme ;)


Vill inte åka, vill stanna här inom Sveriges gränser..


Jag måste ha de underbaraste vännerna i världen! Tack för att ni är det :)


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards