Ida -

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

Alla festar

Av Ida - 30 april 2011 23:43

utom jag. Jag ligger i min säng och ska sooova! :D Har varit dödstrött sen 21.37 någon gång. Nu är det alltså dags, efter en lång pinande väntan. Men det väntar nattjobb och då får man planera litegrann. Tänkte bara slänga upp lite bilder från dagen!


Svirade om på två röda efter en tempodusch efter spinningen på förmiddagen. För att hinna till min avtalade tid. Grävde fram något från garderoben som hastigast och insåg sen att det var ruskigt bra kläder. Sköna, snygga och sjukt bekväma!


 

I och för sig känner jag mig alltid snygg efter ett riktigt svettigt träningspass..!


Sen bar det iväg till trädgårdsmässa och därifrån kom jag med detta.

 

 

Persilja, tvåfärgad Timjan och Citronmeliss. Luktar ljuvligt!


Nu ska här göras mat med färska kryddor!

Eller så får de bara stå där och se fina ut. Finns sällan finare blommor än fina bladverk :)


 

Införskaffade mig även lite levande till mitt rum. Bambu! Luktar nada och är vacker i sig! Fin kruka också.


ÅÅh, fina fina lägenhet.


 
 
Ingen bild

mamsi

1 maj 2011 19:43

Hääärliga bilder på dina växter å alltihop sedan Middagsberget! jag har nämligen inte varit här på lääääänge. Men den här är ju bara bäst; "En droppe droppad i livets älv
har ingen kraft till att flyta själv
Det ställs ett krav på varenda droppe:
Hjälp till att hålla de andra oppe!"

Qramizar/Mamsi

 
Emma

Emma

3 maj 2011 15:56

Måste säga att din outfit ser ruskigt fin ut! ;) Gillar verkligen jackan och skorna!
Det verkar också som att du verkligen trivs med tillvaron, får mig nästan att längta hem litet grand! :)

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards