Ida -

Alla inlägg under mars 2010

Av Ida - 28 mars 2010 15:44

nu går jag lös på de äldsta i huset.


VARFÖR HANDLAR INTE FOLK DET DE BLIR BEDDA ATT? Jag skrev på lappen och sedan bad jag dem också. Inte kom dem hem med någon herrgårdsost!


JAG VILL HA!!!!


Av Ida - 28 mars 2010 14:33

jag borde tänka om?


Är det någon låt jag kommer ihåg från årets melodifestival som jag tycker är värd något så är det den här:



en trallvänlig liten låt som jag har på hjärnan..


Kram



Av Ida - 27 mars 2010 13:37

är jag..


haft roligare dagar än igår.. Hemskt, horribelt.


Men nu lever jag. Tror jag i alla fall.


Kanske man skulle äta något för ovanlighetens skull?



Av Ida - 25 mars 2010 13:08

mitt lilla halvstörda fejs!


men man ser ju kanske att jag varit i fjällen iaf! Dock ingen googelsbränna..


  


kinden är vit i förhållande till resten av kinderna och anisktet rakt framifrån..


Dokumenterat!

Av Ida - 25 mars 2010 12:59

hotfullt gästboksinlägg så känner jag mig tvungen att skriva något..


Vet bara inte var jag ska börja.. Dessutom känns det som att jag avslutar allt då jag bloggar om det. Alltså om min semester i fjällen. Vet inte om jag vill att det ska vara minnen eller nerskrivet. KÄnns så självklart då jag skriver ner det. Nej, jag låter minnena tala för sig själv. Och brännan i mitt ansikte också. Så länge den nu varar!

Jag borde fasen dokumentera mitt ansiktet! kanske slänger in en bild snarrrrrrt ;P


Haha,


Kram

Av Ida - 23 mars 2010 12:55

På torsdag smäller det! Mitt liv är just nu i sinnesro..


Tills på torsdag alltså! jag kan vila ut och njuta av dagen i några dagar till :)



Av Ida - 21 mars 2010 22:18

Den här veckan har varit helt otrolig! helt sjukligt skoj alltså!

Gränslingar, skrik och sjuka interna Ida-händelser..


Jag har haft ruskigt fantastiskt roligt! Upplevt så otroligt mycket :)


Nu är det bara dags att låta kroppen vila upp sig så jag kan åka till helgen igen!


Kram

Av Ida - 5 mars 2010 23:14

jag jobbar och lever.. Känns bara jobbigt ikväll.


Nu längtar jag till nästa vecka så jag får lite frihet. Bryr mig inte ett dugg om vädret. Förmodligen kommer det att bli sämst hela veckan för mina förväntningar kommer inte uppfyllas så då blir jag typ sur. Barnslig men jag har mina "krav", eller främst minnen som jag vet kommer förstöras redan då jag kommer dit. Fy vad jobbigt allt blev. Måste jag åka? Kan jag inte få åka själv?! utan jobbiga förstörare. Dem passar inte in i min ram för mitt liv där. Suck. Depp.


Hur gick det här till?



Ovido - Quiz & Flashcards