Ida -

Direktlänk till inlägg 30 april 2011

overkligt

Av Ida - 30 april 2011 16:12

Idag har jag hunnit med massor. Spinning, mässa, affär och fika. Och nu ligger jag ute på balkongen och solar/löser korsord och lyssnar på "Hejhej Monika!" Världens sommarlåt, inte för att mina öron är särkilt glad att höra den så hoppar liksom glädjen till en ny nivå eftersom det ärä ju ändå som sagt världens sommarlåt! Likaså "Sarah" och "Innan klockan slår" och "vågorna". Sommarlisatan rullar på helt enkelt!


Har ju införskaffat mig en ny sak. Och Har besökt affären där jag köpte saken tre dagar i rad och igår fick kjag äntligen med mig saken hem. Har haft samma säljare till hjälp varje gång. VI känner nästan varandra nu, så mycket har vi surrat. Tror ni inte att han är och fikar på samma fik som jag! Och mitt sällskap sätter sig vid bordet bredvid hans! Surrar på ett tag. Han måste ju tro att jag förföljer honom, haha!


Nä nu ser jag inget på skärmen, kanske massa stavfel men det får ni ta!


BIldbomb kommer senare när det är för kallt för att ligga ute i bikini! Ikväll/inatt/imorgon alltså!


Ha en riktigt mysig valborg nu, tjohej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards