Ida -

Alla inlägg den 11 januari 2010

Av Ida - 11 januari 2010 13:56

Jag har sådan konstig träningsvärk idag. Helt osymmetrisk!

Vi börjar med axlarna, förmodligen smärta på grund av mycket skidbärande samt ryggsäck hela dagen. Armarna har väl också en hyffsat onormal träningsvärk. (måste bli bättre på att tänka på armarna då jag åker!)

Sedan så går vi neråt och där börjar konstigheterna komma! Först så har vi låren. Värk endast på vänstra utsidan av låret. Inte alls märkvärt i högra. Sedan har jag sådan värk på insidan av nedre delen av högra låret. Just ovanför knät. Sedan har jag mycket mer träningsvärk i högra vaden än i vänstra..

Jag skyller detta på att backarna är så onormala i alperna!

Alltså hemma är det ju backarna åt samma vädersträck. Relativt sant i alla fall. Alla backar går neråt förutom transportsträckorna men de tär ju ändå vågräta. Här är allt vint och snett. Alltså måste benen arbeta olika.. Och backarna jag åkte mest i lutar uppåt mot höger. Ok?

Men backarna var okej. Inte alls så bra som hemma. Ni måste tycka att jag är tokig som ratar Alperna för backarna hemma! men jag står fast vid mitt ord och jag har MÅNGA skäl som talar för min åsikt!


Sedan har jag idag skickat ett mejl osm jag hoppas jag alldeles snart får svar på! För då ska ni få veta :)


Men jag tror det är dags att lägga ner den här bloggen! Iförrgår hade jag 4, FYRA besökare! Det är färre än under tiden jag inte bloggade på två månader förra sommaren!

Inte för att jag tidigare brydde mig ett dugg om besökarantal. Men då man är aktiv. BLoggar minst 4 gånger i veckan. Då är man värd mer än fyra besökare på en dag!

Jag tycker det i alla fall!

Ovido - Quiz & Flashcards