Ida -

Alla inlägg under juni 2009

Av Ida - 17 juni 2009 04:50

Världen ler mot mig

Du ler mot mig

Jag blir glad



Kram 

Av Ida - 16 juni 2009 17:44

En natt full av .. vibrerande dildoliknande saker, illaluktande vätska, blåmärken, övertid och stress!! Enormt mycket jobb..


Värsta natten jag upplevt under mitt år som Postenanställd!!


mitt blåmärke ligger så fint placerat på handloven ner mot handleden.. så det smärtar så otrligt då jag använder handen..  


Nattens enda lyckliga stund var då det kom ett trasigt brev som luktade så ljuvligt.. Ett brev fyllt av doftade fläderblommor!! LYCKA^^



PUSS!


Av Ida - 11 juni 2009 02:50

FÖr jag har tagit studenten, för jag har tagit studenten, för jag har tagit studenteeeeeeeeeeeen, FY F** VAD JAG ÄR BRA!!



PUSS PÅ ER!

Av Ida - 6 juni 2009 21:44

Det blir längre och längre mellan inläggen nu... Vet vad det beror på..


Tillit.


Nu är skolan överstökad!! Eller iaf allt arbete :) bättre sent än aldrig..


Torsdagen var en dag med känslokurvor.. Dagen slutade underbart med alla goa vänner på bal!

 Alla var så grymt snygga och jag kännde mig lycklig! Hade en så rolig och minnesvärd kväll^^ Trots jag vet att jag inte trivs på "krogen" så hade jag ändå så roligt tack vare er!


Kram..


kanske kommer upp bilder sen om ni har tur^^


Ovido - Quiz & Flashcards