Ida -

Direktlänk till inlägg 13 januari 2010

Illa, riktigt illa

Av Ida - 13 januari 2010 18:27

mår jag just nu..

Kanske magen strejkar för att jag inte gick ut i snön tidigare idag?

Magen är upp och nervänd och jag vill bara lägga mig ner på golvet och tycka synd om mig själv!

Tyvärr så blev jag "tvungen" att avboka kvällens fika med E i Bern.. :( SKIT OCKSÅ! Åååååååh neeeej! Pallar inte ännu en kväll här i mitt lilla rum. Jag får la ta mig i kragen och gå en långsam promenad i alla fall... Kanske blir upp på kullen.. I mörkret.. Sedan kanske ner i stan.. bara jag kommer ut. Eller så kanske jag lägger mig i en snödriva och kräks?


Ja, ni förstår hur trevlig min kväll kommer bli............



Pyttsan

 
 
Ingen bild

Evelina

13 januari 2010 18:50

Åh, stackars dig Ida!! Men du ska veta att ditt samtal gjorde min dag idag. :) saknar dig och hoppas att du mår bättre snart. Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards