Ida -

Direktlänk till inlägg 22 maj 2011

Ärligheten ja

Av Ida - 22 maj 2011 14:53

Skrev tidigare idag ett smått elakt inlägg om katter. Efter en löpning/promenad/hinderbana så är jag på lite bättre humör gällande just katter i alla fall. Katter må ha ett svårt liv när de bor i stan.Att jag inte förstår kattägare som har utekatter och bor i stan är en annan fråga. Åter till mitt eget liv, inte katternas.


Just nu är jag lagomt deppig. Det är sant. Pollen är boven i dramat. Det går bara inte att träna ute. Helt omöjligt och jag bröt nästan ihop när jag insåg det på min löprunda. Helt utan ork att anda fick jag släppa av på tempot eftersom det snurrade lagomt mycket i huvudet. Fortsatte hostandes i promenadhasighet och tog en liten snerunda och sen när jag kom fram till I20s hinderbana fick det vara nog. Skulle jag inte orka runt hinderbanan så fick jag ligga däroh självdö tänkte jag. Och iväg satte jag fart runt hinderbanan! Balansgång, upp, ner, hopp och löpning. Ännu mer hostandes och helt virrig i bollen gick jag i sakta mak hem och ringde och beklagade mig för min stackars mor som alltid får de samtalen. Skulle göra vad som helst för att bli av med astman och allergin. Buh. Trött och slö som många dagar innan.


Funderar på att lägga mig på balkongen och läsa men där har kattrackarn och pollen lämnat sina spår så det kanske blir bakning inomhus i köket istället. Lagomt roligt en sån här solig dag.


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards