Ida -

Direktlänk till inlägg 27 september 2009

måste ut

Av Ida - 27 september 2009 14:03

Känner ett starkt behov av att komma ut ur huset?!?! Har nu varit "instängd" i en hel vecka! efter en sjukvecka så måste jag göra något! Kan man ta tåget och bara åka iväg? Nej, kostar för mycket pengar. Inget är öppet på söndagar heller, jäkla skit!


Vet inte om jag pallar fara ner till sjön och hänga i parken heller.. Kanske ska göra en matsäck och göra det ändå, men nej, orkar inte. Men fasen, jag måste göra nåt!!!!!!!!


Blir väl sjön då, vanliga stället, omgiven av allt för mycket folk. Orkar inte det idag, inte allas stoj och skrik. Vill bara ha en lugn dag, för mig själv, i min ensamhet.


På kullen har jag redna varit idag. Har märkt att jag börjar trivas mer och mer med mitt eget sällskap. Förut skulle jag ha haft ångest över att jag inte hade något planerat. Fast då om jag inte hade det så kunde jag ju sätta på tvn och hitta en film som jag hängde med i, som jag förstod. Nu är jag helt isolerad om jag inte har några planer.

Okej, slut med deppiga ensam-tankar..

Hörs


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards