Ida -

Alla inlägg den 11 september 2009

Av Ida - 11 september 2009 13:19

Okej, här kommer ett låååångt inlägg.. Inte precis!


igår var vi inte alls många på träffen, några hade övergivit mig med partygänget för att åka på en internationell träff istället... Stackars mig!



Här kommer några bilder som efterfrågats!


  

min plånbok!

  

finaste platsen i M!

        

 och så mig med M-sjön i bakgrunden!!



I morse så pysslade jag på lite med mitt rum..  ny lampskärm och så lite dekoration på de annars så blyga garderobsdörrarna!!


  

Såhär blev det, vad tycker ni?


Kraaaam

Av Ida - 11 september 2009 00:42

Jag har nämnt de konstiga hastighetsskyltarna..


men har jag nämnt:

vart-tar-vägen-vägen-vägen?

rondeller i tusental?

varning för rondell 10 meter kvar?

rävar?

ostkroksvägar?

eco-driving? (här finns inte ens chans att det innefattas i uppkörningen, finns nämligen inte en chans att köra miljövänligt i detta kuperade landskap)


Kört in till F:) parkerade i ett parkeringshus, höll knappt på att hitta hem därifrån sedan men.. Hemma en timme tidigare än om jag skulle åkt tåg hela vägen :)


Nu ska jag sussa!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards