Ida -

Direktlänk till inlägg 9 maj 2008

För att inte avslöja alltförmycket..

Av Ida - 9 maj 2008 15:42

Rättare sagt inte avslöja bloggen för  min klasskompis som verkligen har försökt klura ut vad den här bloggen heter.. Men ack vad förjäves.. Nämen hon sa att jag kunde skriva om en sak på bloggen och det tänker jag, men jag använder metaforer istället för dess riktiga namn..

Jag var hos dem som fixar i munnen i morse (ja, ni har nog redan fattat) och fixade, *haha* Sen for ja till skolan va med på en lektion där jag inte kunde göra så mycket för att jag  hade ingen dator. Sen hade vi en annan lektion, där vi diskuterade och allt var frid och fröjd. Sedan hade jag individuella samtal med min svenskalärare. Ganska nöjd, för hon kommenterade att jag var den som har utvecklats mest under kursen. Sen gick jag och åt, padam.. Det där fästet jag hade satt fast i munnen på morgonen lossnade då  jag åt, så där satt jag med en ohel, *metalltjoffs som vissa har i  munnen*.. Det var väl inte så farligt för dem har ju extratider för sånt hos dem.. MEN jag hade ju lektion på skolan för övningskörning samtidigt som den där extratiden för helande av den där munsaken. Så besviken gick jag till skolan och frågade min lärare.. Men jag vet ju att om man inte meddelar dagen före så får man betala den ändå.. så med tunga steg gick jag dit och förklarade mitt enorma (enligt mig) problem.. Men hon ansåg att det var "akut" och att jag inte kunde göra nåt annat.. så hon strök den och jag behöver INTE betala nåt..  :) :)  Så med halvlätta steg for jag tillbaka till dem där munfixarna och fick min dom, eller det var ju ingen dom.. men han lagade det med lite finess.. limmade fast ett nytt fäste. Fixat inför helgen. NU hoppas jag itne att hon hittat min blogg.. Jga måste ju få vara skadeglad ibland.. men hon kanske får veta, såsmåningom, kanske...  vi får se.

Jo senare är det LUFF, som jag ska på, sen ska jag vidare å dansa. SÅ det blir väl en seeeeeeen kväll/natt. 


Kram på er (peppa mig att skriva oftare, tack!)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards