Ida -

Alla inlägg den 5 september 2009

Av Ida - 5 september 2009 12:10

Sen middag igår, men väldigt god :)


Jag gjorde pizzadegen för mamman var hos frissan och det drog ut på tiden.. MUMMA vilken god deg :D

 Sedan tog det väl ett tag.. så kvart över 9 (!!) så åt vi en väldigt god pizza, med salami, skinka, svamp osv..  Och jag fick ananas :)


sen så var alla så trötta..


De började gå i säng redan vid 10 :S


Men jag grävde fram några filmer ur deras arkiv och gick ner till mig och myste med "College roadtrip".. Haha, nu har jag en massa med filmer som jag har planerat att se :) En är Ronja Rövardotter, Haha! men den ÄR bra :)


Vaknade som jag befarade, halv nio.. Ingen sovmorgon här inte.. försökte dra mig ändå till nio iaf.. SOlen sken, så jag drog på mig mina joggingkläder och gick upp för ett juiceglas före löpningen. Såg på termometern, och till min fasa så stod den på 12, TOLV grader!! Kallt..

Så jag gick ner, svitschade om.. Tog på mig mina nya mysbyxor som jag köpte första helgen här nere.. Drog av mig linnet och satte på mig min långärmade sporttröja (tur att man tog med sig slalomkläderna;) )..
Så i långbyxor och långärmat så gick jag ut. Det var riktigt kallt i skuggan, hade velat ha vantar!

Men i solen så var det lagomt, nja, lite varmt på ryggen.. men händerna var fortfarande kalla.. så det var bra med långärmat!

Sprang den vanliga vägen, upp på berget från asfaltsvägen och ner via grusstigen. Bort mot C och tillbaka till huset. Bra, lagom lång väg :) om det inte regnar iaf.. haha..


Sedan duschade jag och åt frukost, GRÖT ÄR SÅ GOTT!!!

 Kom dock på igår att jag saknar Lingonsylt.. VIll ha det!


sedan har jag bara suttit vid datorn..


Ska åka till Bern vid 2-3tiden.. Ska åka hem till E och äta middag och se film.. Hon är barnvakt hela helgen så jag ska få träffa "hennes" barn också..


Får se om jag övernattar där eller inte.. :P


Kram




Ovido - Quiz & Flashcards