Ida -

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

dumt

Av Ida - 26 september 2009 23:43

Hur var det nu igen?

Är jag en del av den här familjen? Hur var det, skulle jag få göra allt de gör? Som E verkar få..? Tydligen inte. 


Familjen har besök, Us bästa kompis och hennes dotter som i sin tur är Js bästa kompis..
De är jättetrevliga och ska på skördefest/marknad imorrn. Jag förstår om de inte vill ha med mig, men ändå... Jag skulle ju som inte vara ivägen!?!? Irriterad. Trött.
Har haft J, S och P (gästen) här nere i mitt rum på besök halva kvällen, på min s.k lediga tid. Visst, okej för mig, men då skulle det väl inte vara så hemskt om jag ville följa med dem. Det kanske blir för dyrt, men visst. Säg det åt mig. De kunde väl ha frågat åtminstonde, tycker jag.


Så vad ska jag göra imorrn? Förslag?!?!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards