Ida -

Direktlänk till inlägg 26 september 2009

Ochsner..

Av Ida - 26 september 2009 18:29

.. har jag varit på idag och köpt ett par slalomskidor!!

Ska åka och hämta dem på tisdag eller onsdag, JA!! Lycka! Ett par Rossignol, lite kortare än mina nuvarande men jag tror det blir alldeles perfa! Nu måste jag bara ha ett par stavar också.. Få ner mina pjäxor och hjälm också.. Men det ordnar sig! :D nu då jag har något att åka på så är det ju lugnt ;)


Trevlig kille som kunde BRA engelska hjälpte mig :) Han hade dessutom varit på besök i Stockholm o två månader för hans kompis bor där.. Dessutom är han säker på att jag är bättre på slalom än vad jag själv säger att jag är..


"Then you are a pro!"


Så nu ska jag bara fråga U om jag får låna bilen tis eller ons så jag kan hämta dem!! För de har öppet till 19, så jag BORDE ju hinna någon dag!


Hittade även en supersöt tajt klänning på Vero Moda som jag var TVUNGEN att köpa!! Sådetså! Får se hur den känns.. och vad ni tycker om den!


Så varsågoda, första "posar-mode-bilden-som-jag-har-på-mig-själv-på-min-blogg.."


Berätta! Vad tycker ni?!? Och hur/vad kan man matcha till den?

  

 här nere ser ni hur volangen ser ut..

  


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards