Ida -

Direktlänk till inlägg 24 september 2009

Kvällsstig

Av Ida - 24 september 2009 22:05

Of all the lonely people, I wanna be loved by you..


GIck en "trevlig" promenad ikväll.. En promenad i sakta mak.. nynnade på den där låten.. Ensam, i mörkret..


Kom på en sak jag saknar.. Lugnet.. Här är det fart och fläkt var man än befinner sig! Bilar och tåg och ko-skallror..



L- Ja, här  ser du vad som händer i min vardag! Haha, nej det är inte han!! Det är E som visat mig låten och jag har minnen från förra hösten :) egentligen inte så dansrelaterat.. Kram


D- som jag antar är R.. Visst finns det yogurt här! Men inte laktosfri.. eller jo, men i enportionsförpackningar! (detta jäkla land med sina miniförpackningar!!) och det har jag INTE råd att baka från.. Men annars var det en bra tanke! :)



Kram

 
 
Ingen bild

Emma.

25 september 2009 17:03

Tacktacktack fina du för brevet! Blev så oerhört glad när jag förstod! Tårarna bara rann.. Så fint du gjort. Du är underbar - och jag saknar dig massor! Men snart ses vi som sagt!=D
*Kramaromläääänge*

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards