Ida -

Direktlänk till inlägg 9 september 2009

missade klockan!

Av Ida - 9 september 2009 11:19

Kom hem sent igår, sista tåget..

 Detta efter en kväll med delar av "gänget".. Au-pair-träffs-gänget..

De kom fram till att jag ska

1 bli full

2 tatuera mig

3 ta ett bloss

innan jag åker hem härifrån.. SKULLE INTE TRO DET VA!


Men de var trevliga ändå, men jag kanske ska umgås lite mer med den andra delen av gänget.. De verkar inte lika partyglada :P LÄNGTAR till imorgonkväll så jag får träffa alla igen!


Och så på fredag ska E komma hit!! Eller vi ska träffas och gå på WS och shoppa på fredagskvällen, de har nämligen öppet till 22!! sedan åker vi hit och ser film eller nåt :) På lördagen ska vi nog utforska N och där finns tydligen Zara!!

Ska bli underbart roligt med sällskap, då det är så trevligt sällskap också :D


Idag onsdag så är barnen ledig på eftermiddagen!

Först ska vi äta, sedan ska de göra läxan och sen ska jag skjutsa S till kalaset och sen åker jag och storhandlar! Lite nervös över handlandet.. men jag har ju några timmar på mig!


Barnvakt ikväll, U och R ska och titta på några möbler eller nåt, mot Zürich ska de iaf..


Nu ska jag börja med lunchen!


idag är det 09.09.09 hade tänkt skriva ett inlägg 09.09 imorse också.. men det kom sig aldrig..


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards