Ida -

Direktlänk till inlägg 22 januari 2010

Present och avtack

Av Ida - 22 januari 2010 13:46

Jag hade köpt varsin present till I och M. De som håller i au pairträffarna och som har räddat min höst! Utan dem vet jag inte vad jag skulle ha gjort!


Både blev jätteglada över det dem fick! M fick "Norrlandsparlörs-handduk". Hon är från Malmö. Hon tyckte det var jätteroligt! Och hoppas att hon använder den!

I fick ett tennarmband av mig. Och hon blev riktigt riktigt glad! Hon hade ett sånt för jättelängesedan som hon hade nött ut. Och det passade! Åh jag blev så glad över att de blev så glada.

Och så sa dem att jag kommer vara saknad. Men dem kommer vara ännu mer saknade!! av mig!

Dem har som blivit mina extra mormödrar! Men ingen kan ersätta min riktiga mormor!

Jag ska fortsätta skriva brev/vykort till dem har jag tänkt.. Och så kanske jag åker och hälsar på någon gång ;P Haha


Nu har jag i alla fall packat klart inför Paris! I en ryggsäck.. Men man behöver inte så mycket för en helg! Och vi bor ju på hotell så vi behöver ju inga lakan och sånt heller!


Nu ska jag bara göra matsäck och kolla att jag har alla värdehandligar med mig.


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards