Ida -

Direktlänk till inlägg 17 januari 2010

Woiooooeeee!

Av Ida - 17 januari 2010 23:51

Dagen har varit helt jättebra! Jag är väldigt tacksam över att E övertalade mig att inte vara snål utan att vi skulle gå på museum! Dagen har tillbringats mestadels på Berns historiska museum. De hade många utställningar och vi missade en och en halv på grund av att vi började i den utställning som vi sedan tyckte var dålig och ovärd. Men vi hann med nästan hela Einstein--utställningen och Egypten, Asiatiska och mynten. Typ. Men vilken man Einstein var! Galet!


Sedan åt vi på DOnken (jag veeeeeeeeet!!!) en snabbis och sedan begav vi oss till E. Nu har jag alltså träffat hennes värdfamilj och sett huset hon bor i. Ett schweiziskt hus :D

Vi har planerat och tänkt och skrivit upp och kollat in och allt möjligt inför våran Parisresa! Jag är SÅ TAGGAD!!


Nu ska vi bara överleva tills på fredag så drar vi iväg dit :)


Sedan så har jag pratat med E på msn ikväll, väldigt trevligt att höra av dig!!


Nu ska jag knoppa!

Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards