Ida -

Direktlänk till inlägg 6 januari 2010

Egen vilja!

Av Ida - 6 januari 2010 23:18

Hoppas, hoppas, HOPPAS!! Håller tummarna för att min plan ska gå i lås. Jag dricker Echinaforce, har alltid tjocksockar på mig  och planerar för att INTE, verkligen INTE bli sjuk!

Som det ser ut nu blir det wankdorf och inhandlande av Parisbiljetter på lördag. Sedan åker nog jag och J till Jungfrau och åker slalom på söndag! Han påstår att det är riktigt bra pister där. Jag tror honom, så jag måste ju dit och testa!

Sen hoppas jag på att vi blir några som åker till Engelberg nästa helg. Kanske till och med med övernattning?

VILL..

Jag ska inte snåla nu, jag ska passa på att göra de här sakerna nu! Eftersom jag VILL och jag VILL verkligen åka slalom. Och jag litar på B och F då de säger att Engelberg är Schweiz bästa skidåkning!


MÅSTE. Elle rjag hoppas och tror och vill att det ska gå!


Sedan sist blir det ju, en förhoppningsvis fantastisk helg i Paris!


Kramhej

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards