Ida -

Direktlänk till inlägg 4 januari 2010

Minnas tillbaka

Av Ida - 4 januari 2010 19:12

på tider som gått.. Det får mig att le, för det är alla underbara människor där ute som gjort mina senaste år så värdefulla att minnas!

En låt som jag sjöng för många år sedan, men fick upp ögonen för idag igen.. Vet inte om låten är särskilt lättkopplad till mina minnen.. Men hur som helst. Jag gillar den!

Den får mig nog att vilja planera min framtid som JAG vill. Inget ska härmed iinte göras halvhjärtat. Allt jag gör, ska jag känna för att göra. Jag ska göra mitt liv till mitt eget! Och det ska vara värt att minnas tillbaka till senare i livet!


Mormor: För att lyssna på låten så klickar du på playknappen eller på bilden. Då först laddar den en liten stund och sedan börjar den spela automatiskt.



Kramhej


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards