Ida -

Alla inlägg den 16 augusti 2009

Av Ida - 16 augusti 2009 22:23

Tänkte bara uppdatera er med hur mitt rum/toa ser ut..


Inte för att ni får se hela toan, men handfatet och det ger er en vink över hur resterande delar av badrummet är.. Fräscha!


Kram!!

Av Ida - 16 augusti 2009 19:11

Gissa vad jag har gjort idag!?!?!


Tada! Stranden :D


Men en annan strand idag, sandstrand men klart vatten, med sandbotten :)


Neuchâtel-sjön! Åkte bil i typ 40 minuter.. Första gången jag är på vägarna i Schweiz!!! :D


Mysigt men än en gång massor med tävlings-tränings-cyklister!! på slingriga smala vägar med mycket trafik..


Jag är om inte ännu brunare och blondare nu.. haha


Nu vankas det pizza i det här huset, mums...? (fast egentligen är jag inte så förtjust i pizza=S )  


Ojsan, höll på att glömma idag.. Hörde att det typ var tio grader och regn i hemtrakterna.. synd för er...


HÄR ÄR DET 32grader och SOL!!


Cheers!

Ovido - Quiz & Flashcards