Ida -

Alla inlägg den 4 augusti 2009

Av Ida - 4 augusti 2009 01:37

eller nåt..


Hemkommen efter en kväll på bio!! Jag umgicks och skrattade åt Göran och Grynet i hela en och en halv timme!! haha.. jag tyckte nog att den var bättre (ROLIGARE) än alla andra i salongen men ändå.. "dör du av en nöt eller?"haha.


Sedan häng med min bästaste J och D! Helt otroligt överdrivet snällt att ge mig present!

Nu är det bara 6 dagar kvar till avresa och jag har inte fattat det än.. Känns lite pinsamt att inte bli så ledsen över att lämna alla.. Men jag hoppas och tror att det kommer, om inte imorgon så i alla fall dagen det verkloigen bär av, på måndag!!!!!!!!!!


Måste bara försöka beskriva dagens/nattens mest fantastiskt underbaraste vackraste objekt! en helt gyllene, glimmrande fullmåne i korallguld! Det vackraste jag någonsin har sett! och då överdriver jag inte! Nu skulle jag bara ha varit vid havet, blickat ut över det vindstilla, böljande svart men ack så eleganta hav! sett den korallglimmrande fullmånen avbilda sig i vattnets blanka yta. En blank yta som plötsligt smeks av en vindputs som virvlar till ytan litegrann, men som sedan lugnar ner sig och havet ser lika orört ut som innan.. Sitta där på en klippa och bara insupa all vackerhet! Njuta! Längta! och Leva! Känna lugnet skölja över en och låta tiden rinna iväg..


Det kommer jag drömma om inatt!

Sussa sött!


Kraaaam  


Ovido - Quiz & Flashcards