Ida -

Direktlänk till inlägg 16 augusti 2009

Vattenmelon och schweiziska digestive!! (och äckliga oliver..)

Av Ida - 16 augusti 2009 19:11

Gissa vad jag har gjort idag!?!?!


Tada! Stranden :D


Men en annan strand idag, sandstrand men klart vatten, med sandbotten :)


Neuchâtel-sjön! Åkte bil i typ 40 minuter.. Första gången jag är på vägarna i Schweiz!!! :D


Mysigt men än en gång massor med tävlings-tränings-cyklister!! på slingriga smala vägar med mycket trafik..


Jag är om inte ännu brunare och blondare nu.. haha


Nu vankas det pizza i det här huset, mums...? (fast egentligen är jag inte så förtjust i pizza=S )  


Ojsan, höll på att glömma idag.. Hörde att det typ var tio grader och regn i hemtrakterna.. synd för er...


HÄR ÄR DET 32grader och SOL!!


Cheers!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards