Ida -

Alla inlägg den 24 augusti 2009

Av Ida - 24 augusti 2009 21:17

måndagsmorgon=städförmiddag


Städade de två översta våningarna idag..

Imorrn var det tänkt att jag skulle städa resterande två plan.. Men det vankas kalas och därmed ska jag fixa och pyssla hela dagen istället. Kalaset äger inte rum här "hemma" :D Men jag och S ska fixa utstyrsel åt henne och så kanske jag ska passa på att baka och lite sånt :) så städningen får jag ta på onsdag..


Men imorrn ska jag komma ihåg att köpa balsam! mitt hår skriker efter det! men det är väl bara jag som varit lat och inte idas köpa det.. Så jagfår skylle ig jsälv..


Efter lunch drog jag och S ner till badet :) skönt, vindstilla och lagomt varmt :) Senare kom J och hennes kompis också ner till badet.. Heldag där och sedan åkte vi hem.. Magarna kurrade och väl hemma så överöstes flickorna av presenter från deras far som varit i Indien i snart en vecka.. Chockad blev jag då han även hade en present till mig!! En röd, väldigt vacker rödfärgad silkeshalsduk, äkta Indiskt silke! Vilken present! Hade absolut itne förväntat mig det, men det var jättesnällt tyckte jag :)


Nu ska jag försöka pyssla till ett väldigt tjusigt "grattisbrev" till min lilla ängel till tremening som fyller tre år idag! men hon får ju inte brevet förens i slutet på veckan.. men ändå, det är tanken som räknas! =)


Ciao!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards