Ida -

Direktlänk till inlägg 22 september 2009

Får jag inte ligga i sängen hela dagen?

Av Ida - 22 september 2009 08:39

BLÄ! Hatar verkligen att vara sjuk!!

 Har min stickade halsduk runt halsen, nyinköpta koftan uppdragen till näsan, sockar på fötterna, varmt honungsvatten i temuggen och näsdukar överallt! Hur ska jag orka städa hela huset?!?!?!


Men gästerna åker hem vid halv 11.. så DÅ ska jag ta tag i de två övre våningarna! de går så snabbt att dammsuga/skura av! Sedan är jag klar för idag.. inte riktigt, ska ju göra lunch, fika och hjälpa till med läxläsningen och sist middag.. Sen är jag klar! JAG VILL BARA SKOLKA FRÅN LIVET IDAG!! eller iaf från jobbet, men det är svårt då man bor på jobbet OCH då jag vet att om jag inte gör det idag så måste jag göra det imorrn.. Jag anser att jag inte kommer vara friskare imorrn men då väntar toaletter och två våningar till..

BLÄ!
 
Pratade med min kära och saknade mormor på SKYPE igår, väldigt trevligt! :)

Nu har jag planerat att lägga mig och sussa en timme..

KRAM

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards