Ida -

Direktlänk till inlägg 3 september 2009

Orkan, monsun eller bara konstigt?

Av Ida - 3 september 2009 06:43

Det är torsdag

Klockan är 06.40

Det är 19,5 grader ute

Det regnar

Det blåser

-Vad har jag åkt till för konstigt land?


KÄnns ju som att jag är i något tropiskt land med monsunstormar!!


J börjar 7.30 idag!! 7.30

 Så nu ska jag gå och göra fika åt henne..


Sedan ikväll är det L med au pair träff som gäller.. Jag får åka själv, men jag klarar mig ändå! DÅ åker jag bara en timme tidigare så jag är där i god tid!


Tur att jag har regnjackan med mig hit till Schweiz;)

 SÅ om ni ser någon vilsen själ i L med orange regnajacka så kan ni vara säkra på att det är jag!! Kom i så fall fram och hälsa ;)


PUSS!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards