Ida -

Direktlänk till inlägg 25 november 2009

Kramar

Av Ida - 25 november 2009 20:07

Jag och mamma diskuterar mitt förra blogginlägg och mina funderingar om kramar..


"...

Ida säger:
 jag skrev bara att ni inte ska krama om folk för mycket så att ni har kvar kramar då jag kommer hme
 Haha 
Mamma säger:
 jamen. Du behöver ju kramar NU
Ida säger:
 jamen vem ska jag krama?  
Mamma säger:
 det är bevisat att man behöver kroppskontakt
Ida säger:
 imorrn blir det då kramar på kyrkan 

Mamma säger:
 kramar är perfekt!
Ida säger:
 det var ju det jag skrev i bloggen 
Mamma säger:
 du har dessutom behövet mycket kroppskontakt sen du föddes
 så det är fullkomligt logiskt det du resonerar runt
 Låter FinFint! kramas massor
 det ökar halten "må-bra-hormon" i dig
 förutom din rytm-känslas behov så är det kontaktbehovet du har fått tillferedsställt när du har dansat vet du!
 Kramas mera! "

.. har inte så mycket mer att tillägga..


 
 
Ingen bild

26 november 2009 23:12

ja du är den klokaste jag vet och förklarar så bra hur du menar. Jag längtar jättemycket efter dej .Då ska vi kramas om ochom igen. Men jag har ju morfar här nära .Så då ska han få en bamse kram nu när jag går i säng. Du kan ju krama flickorna Eller krama om dej själv fast det är ju inte samma sak God natt med en långlång kram Mormor

 
Ingen bild

Emma k ^^

27 november 2009 16:46

Det här bekräftar bara min nya livsfilosofi om att man ska kramas minst 5 gånger om dagen ^^

KRAAAAM

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards