Ida -

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Ida - 18 november 2009 12:47

Hittade just en funktion på bloggen som jag inte visste fanns!!

"tidigare inlägg" för "ett år sedan".. Där visas länken till inlägget jag skrev förra året!

Klickade på det med lite nyfikenhet, eftersom jag inte kom ihåg vad inlägget handlade om. Anade att jag hade skrivit om dans eftersom inlägget heter "Golden Eye", vilken är en superbra myslåt!


Öppnade inlägget och blir förundrad över hur bra och självsäkert och ärligt jag skrev i bloggen förr i tiden. Skrev rakt ur hjärtat. Och det var INGEN dagbok!


Jag vet inte hur man länkar till gamla inlägg..

Men om ni läser det här idag, onsdag, så finns länken kvar i vänstra spalten. Under rubriken "TIdigare inlägg".

Annars så kan ni använda sökmotorn för gamla inlägg och hitta det. Sök då på "Golden Eye"


Ska kanske sluta skriva om vad jag sysslar med på dagarna. Vill egentligen inte ha en dagboks-blogg.


Kram

Av Ida - 18 november 2009 11:02

Jag är så extremt, fruktansvärt, enormt, sjukligt sugen på att åka slalom!!

Tror jag går under snart om jag inte sysselsätter mig med något jag gillar?!!!?


Ett delmål är i alla fall att införskaffa mig ett par stavar (eventuellt låna här i familjen? )

Dessutom så måste mina kära nya men OVALLADE skidor vallas.. Varför gör man inte det på affären då man säljer dem? Det gör man ju i Sverige! Så imorgon är mitt mål att hoppa upp på cykeln, eller förmodligen låna bilen och köra till Mondo Sport och fråga om man kan valla skidor där.. Och kanske se om jag hittar ett par stavar till en billig peng.. Annars så åker jag till sport-outleten och kollar på stavar. Men det här kanske jag ska göra redan idag, ska nämligen åka förbi outleten då jag skjutsar S på kalaset! JA!

 Jag ser ljuset!


Sedan ska jag bara hitta något sällskap att åka slalom med.. Det vore ju inte så roligt att åka själv :/ Tyvärr måste man åka ganska långt/högt upp för att hitta snö och öppna backar..

 Det är ju nämligen 14grader här.. Och så är det ju oftast dyrare på dem platserna som öppnar tidigt eventuellt har öppet året runt.


Dessutom är jag sugen på att göra något kreativt! Typ SY!! Så jag ska bege mig till pysselaffären imorgon/på fredag och leta material! Och så måste jag fråga U om jag får använda deras symaskin..


Men ikväll väntar BAKNING! För fulla muggar.. nämligen 100 lussekatter till julbasaren på lördag. Så jag ska väl dra ett litet strå till stacken genom att baka på min fritid! Men det har jag inte så mycket emot..


Nu ska här drickas te och sedan hoppa in i duschen!


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards