Ida -

Alla inlägg den 7 november 2009

Av Ida - 7 november 2009 18:22

blev det med E igår på Starbucks!

Det vill säga att jag druckit min första kopp kaffe.. Kanske inte riktigt svart kaffe då men ändå..


Tråkigt nog var det sista kvällen med E. Hon sitter förmodligen i bilen hem mot Sverige just nu.. Men jag hade en superkul kväll! Det hade alltså inte kunnat bli bättre sista kväll tycker jag. Tack E!! Kommer sakna dig supermycket!


Var på riktigt prova-kläderhumör. Så jag tog en hel bunt på H&M och provade. Köpte en skjorta. Likadan som en jag köpte då jag var hemma i Sverige. Men den här var med blommigt mönster. Och jag ÄLSKAR den. Kanske ni får se bild senare :)

Provade även en längre topp som var riktigt fin. Men den får hänga kvar på affären ett tag till. Kände inte riktigt att det stod "Ida" på den.. trivdes dock i den riktigt bra.. Ja, den kanske finns kvar sen.


Vi skiljdes i Bern och jag åkte tillbaka till huset. Satt vid datorn lite för länge.. eller det beror ju på hur man ser på saken.

Vaknade vid halv 1 i alla fall. Gick upp och NJÖT av att jag var ensam i huset!!

Dock har himlen valt att gå emot mig och låta det regna HELA dagen. Så jag har inte lämnat huset en enda sekund. Ska dock klä på mig riktigt mycket nu och spatsera ner till stan och se om det är dött eller inte. En kvällspromenad i kollsvarta mörkret och späregn. Låter lockande va?


Vet att jag inte lagt upp bilder på facebook än.. kommer någon gång..


Boken jag fastnat i heter "Underdog" och är skriven av Torbjörn Flygt!


Flashbacks är "tillbakablickar" och ni som var med på Kulturnatta vet ju att det inte hände så mycket speicellt. Förutom att jag umgicks med mina härliga vänner :) typ.


Klart jag är taggad på ett posthäng!! tyvärr är nog alla halvdöda på grund av julsorteringen.. men jag är ändå taggad ;)


Ta åt dig av äran J! Haha


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards