Ida -

Alla inlägg den 13 november 2009

Av Ida - 13 november 2009 20:06

lycka?  kan någon ge mig den! Jag har tappat bort den och jag vet inte var jag ska börja leta..


Dagen har varit osedvanligt SLÖ. Jag har segat hela dagen. Hade bara lite tvätt att tvätta.. Tvättade dessutom inte allt. Jag är lite ekonomiskt och ser ingen vinst i att tvätta två skjortor i en maskin.

 Lucialinnena är tvättade och hänger på tork. Ska stryka dem sen. Kanske redan i helgen, ja på min lediga helg kanske jag väljer att göra bort det. Har ju ändå inte så mycket planer för söndagen.

Sedan dammsög jag entreplanet, igen.


Sett webbtv, läst "Family Living" och börjar tycka att den inredningstidningen är RIKTIGT bra! Till det har jag druckit min nytillkomna sed att dricka te MINST en gång om dagen! Det är mysigt med te!


Sedan var jag ute på promenad. Kände att suget fanns i benen och jag begav mig fram i snabbare tempo. Sprang mest hela tiden. Kom sedan på att det var det jag inte skulle göra idag, springa. Jag har ju varit halvkrasslig och hela veckan och därför inte tränat. Men benen ville inte som hjärnan och jag mår hyffsat nu efteråt ändå! Hoppas jag inte blir sjuk bara!


Imorgon ska jag in till Bern och träffa en tjej som heter E (jag vet det är många E onämnd i min blogg!) Det som är bestämt är att vi ska kika in rusningen på H&M. Sedan får vi se vart Berns gator leder...

Ska bli trevligt :)


Nu väntar en tidig kväll men först en FILM! VIlken ska jag se? det blir svårt att komma på..


Kram

Ovido - Quiz & Flashcards