Ida -

Alla inlägg den 3 november 2009

Av Ida - 3 november 2009 15:21

Något som jag har sysselsatt mig med de senaste månaderna är att TÄNKA. Jag har hunnit tänka ganska mycket på lite allt möjligt, men tankarna som alltid kommer tillbaka är tankarna om mina vänner.

 Dem är saknade!


Det finns många tankar. Tänk om de lever vidare sina liv och glömmer mig? Tänk om de blir less på mig. Tänk om jag blir ensam då jag kommer hem? Jag är i alla fall säker på att jag tänker och saknar mina vänner mer än vad dem saknar mig!!


Det finns som sagt mycket att tänka på.


Men nu då jag åkte hem så var de alla glada att se mig, till min egen lättnad. Det blev inte nog mycket tid. Jag var hemma för kort tid. Men till jul blir det lite längre, dock är det svårare att matcha ihop sånt under jultider :(


Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!


Kram

Av Ida - 3 november 2009 14:14

Är det inte TYPISKT att det ska börja regna precis då Ida håller på att knyta på sig skorna?


Och det blir inte bättre av att G:t på mitt tanGentbord knappt funGerar?!?!


Gamla skoldatorn är pålitlig i vissa lägen, den stänGer inte av sig hursomhelst.. men ja måste välja på antinGen internet ELLER msn. Om ja öppnar båda så hänger siG hela skiten. Men den stänger ju inte av siG iaf.. Ellerhur? Se det på den ljusa sidan..


Nu orkar jaG inte vänta ut reGnet mer. Nu går jaG ut. Får se hur sjuk jaG är imorGon. Nä, postivia tankar!


Kram


Saknar er där hemma!

Ovido - Quiz & Flashcards