Ida -

Alla inlägg den 10 november 2009

Av Ida - 10 november 2009 12:52

kan man inte få vara en seg mullvad?

Trött och åbäkig? Kan man inte få gräva ner sig litegrann?

Gärna i sängen..


Vaknade med hopp om att kunna ta en tupplur på min nästan lediga dag. Nej, några hantverkare skulle komma efter 8 och fixa/laga trasiga kakelplattor i badrummet. Dvs de har rivit bort halva väggen.. Men hoppas dem kommer tillbaka som dem lovat :P


Men jag ska i alla fall låna ut min dusch till familjen.


Annars så tröstar jag mig med tidningar i massor och TE. Gott pås-te! Brukar inte föredra pås-te. Det här var godare än vanligt :)


Åt en veganlunch. Barnen älskade det, inte jag.. Spagetti och tomatsås är en favorit bland ynglingarna


JAG VILL BAKA!! Men jag vet inte vad! Kanske något gott bröd? morotsbröd kanske? jobbigt för det måste jäsa sååå länge och då kan jag inte möta upp S på Manor vid bestämd tidpunkt.. För hon ska på dubbelkalas för tvillingar imorgon så vi ska inhandla dubbla presenter..

Så det blir en liten promenad idag. För jag känner mig verkligen inte kry. Får inte bli sjuk igen! Så jag håller mig inomhus utan träning idag, som igår.. Men förhoppningsvis INTE imorgon.


Det får bli en pyssla-om-mig-själv-dag idag. Mer te och mer tidningar :)


Kram


Ovido - Quiz & Flashcards