Ida -

Direktlänk till inlägg 6 maj 2010

humm

Av Ida - 6 maj 2010 21:45

Jag trodde min mor älskade mig.. men nu tvekar jag! hon håller nämligen ta livet på mig, bokstavligen, genom att släppa lös barn att baka med JORDNÖTTER. Sedan att hela huset är förpestat gör ju inte paniken mindre. FÖr att undvika panik och läskiga skaer som kan hända sitter jag nu inlåst på mitt rum med fönstret vidöppet och håller på att förfrysa mig. Jag kommer inte att ta ett endaste litet STEG utanför rummet förrän jag blir riktigt, rikigt, riktigt toanödig., och då kan det till och med bli så att jag hellre klättrar ut genom fönstret och lånar grannens toalett.



 
 
Martin Karlström

Martin Karlström

9 maj 2010 15:30

Skaffa dig en skyddsmask och ett filter. Den vi har i lumpen fungerar finfint ;)

http://martinkarlstrom.blogspot.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards