Ida -

Alla inlägg den 19 november 2009

Av Ida - 19 november 2009 11:13

olika webb-tvprogram! Är nu inne på Singing Bee säsong 3 på tv3play :)


Har nu på morgonen sett första avsnittet ur den säsongen och tyckte att programledaren, Hanna Hedlund var så snyggt stylad! Från topp till tå! Så där vill jag också se ut!

PrintScreenade så kvallan är SÄMST. Men hoppas ni ser ändå!

  

Jag vill ha!


Kramhej

Av Ida - 19 november 2009 09:41

Kolla in det här!


Jag blev så full i skratt att jag bara var tvungen att lägga upp det här på bloggen!


Så klicka här och vänta med spänning på vad som kommer!


Kram

Av Ida - 19 november 2009 08:16

det godaste som finns!

Som jag ha sagt några gånger.. Så ska jag gifta mig med en man som kan baka goda saker som är HUR NYTTIGA som helst! Tänk vad livet skulle vara enkelt.. om en muffins var nyttigare än en morot eller en tårta som är lika nyttig som en ärta! eller nåt.. Det skulle vara grejor det! Haha, men nu tror jag inte att det kommer hända, så jag får leva på tanken i alla fall!

 Gårdagskvällen gick åt till att baka 114 lussekatter. Därför har jag hunnit smaka hela TVÅ katter redan.. Jag vet, en hade kanske räckt! Men nu är det så att jag har ätit två.. Och jag har inte ångest över det.

Men en sak jag har märkt är att jag är mycket mer sötsugen och vill småäta mer dem dagarna jag har tränat. Det är SKIT! Så i sådana fall ser jag på det som att jag inte behöver träna för det ger ändå ingenting om jag ska proppa i mig massa onyttigheter och så efteråt! Dem dagar jag istället tar en så skön tupplur på förmiddagen, då småäter jag inte.

Så egentligen ska man lägga sig och sova bort all tid, typ bli apatisk. Då kanske man skulle gå ner i vikt? Bästa sättet? förmodligen inte.


Behöver akuta TIPS på vad jag ska ta mig till!

Snälla hjälp mig!


Kramhej

Ovido - Quiz & Flashcards