Ida -

Direktlänk till inlägg 27 augusti 2009

det var ett evinerligt surrande!

Av Ida - 27 augusti 2009 06:53

De tar kål på mig!!

De frossade på mina fotleder inatt, och när jag vaknade, gick upp för att börja dagen så hann jag klämma fast den lille mellan mina händer, blod är vad jag såg! Den måste ha frossat rejält! det känns också.. Vknade vid 5 av alla dessa bett vid mina anklar.. Kunde inte sova så slängde på lite hudlotion och somnade om, vaknade tre sekunder före klockan av att den lilla jäkeln surrar vid mitt öra.. Men den är död nu, så jag hoppas att ingen annan hittar in hit!!


Var ju och shoppade balsam för någon dag sedan och jag måste säga att det har förändrat mycket! I alla fall med mitt hår, den glänser och skiner och mår bra! Hår som får balsam får bättre glans och mår bättre! Haha


Lite morgonläsning ;)


Nu ska Ida upp och göra frukost... Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards