Ida -

Direktlänk till inlägg 23 augusti 2009

med trevligt svenskt sällskap

Av Ida - 23 augusti 2009 23:43

Mygg och vita väggar är inte någon bra kombination..

 Förlåt väggen! tror jag har utrotat nattens inkräktare..


Kom "hem" för ett tag sedan efter att ha träffat en trevlig svenska i Bern!

Först investerade jag i ett tågkort, som jag nu har sett att mitt namn är felstavat! men, kanske går och frågar om det gör "något"..


fick en trevlig rundvandring runt Bern. Fick se lite annat än shoppingstråken som jag redan utforskat.. Vi såg massor med trevliga och mysiga "film" uteseveringar och vackra innergårdar.. Såg utsikten från kyrkparken, såg vatten, rosengård och lite annat =)

Hittade Starbucks och kände att jag är lite avundsjuk på kaffedrickare!


två tågresor senare och några fler lästa sidor i boken så steg jag av på "endbahnhof" Drog koftan lite tajtare och huttrade av den friska luften. Det är alldeles stjärnklart!


Vill ha dig här! Vill strosa runt, mysa och bara vara med dig! se på stjärnrna och äta på en mysig restaurang med lummig och blommande uteservering.. Vill ha dig.. men jag kan bara drömma..


nu ska jag sussa.. drömma..


längtar


Kraam

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards