Ida -

Direktlänk till inlägg 18 augusti 2009

Spindel månne tro?

Av Ida - 18 augusti 2009 11:07

Får man klättra på väggarna?

Och hur gör man?


Jag vet bara att jag automatiskt håller på att få spunk och vill klättra på väggarna!


Solen skiner, ungarna springer ut och in, bort och fram så jag kan inte gå någonstans..

Längtar till dess att de börjar skolan, så jag blir lite friare. Känner mig låst nu... Usch!


Bara en och en halv vecka kvar..



Bokade mina biljetter igår!! Över julen alltså! Så om det är någon som har plats i någon bil eller så från Stockholm till Umeå den 16--17 december så vill jag åka!! Nä, blir nog tåg eller buss upp, ev flyg ner igen.. Men det är ju så ruskigt dyrt med flyg dagarna efter nyår. Huvva!


Kram

 
 
Ingen bild

Ellen

18 augusti 2009 13:24

Idag har jag läst allt! Det var jättekul att höra av dig igår och det låter ju som att du har det bra iaf :) Åå jag blev lite "down" när jag läste om oss i tårar på Bryggan.. :'( Saknar dig ju vännen!!! Är det inte jul snart?? ;) Många långa kramar till dig!! Sköt om dig!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards