Ida -

Direktlänk till inlägg 17 augusti 2009

rondeller hit och rondeller dit

Av Ida - 17 augusti 2009 20:44

Nej, jag är ledsen att göra er besvikna...


Jag besteg aldrig kullen ikväll..

 Hade ju som bestämt att jag skulle det och jag måste erkänna att jag är sjukt besviken själv!


Mamman frågade om jag villa följa med och skjutsa äldsta dottern till en kompis och jag hakade på..

På hemvägen fick jag köra, så jag har varit på sightseeing i M, M och M ikväll.. Körde runt  på olika vägar och jag har aldrig kört så dåligt i hela mitt liv! måste få skylla ifrån mig litegrann.. Hon pekade och visade och pratade och fäktades och då är det ju fullkomligt normalt att man inte är helt fokuserad på bilen och vägar och broms (förfärligt bra broms, hemskt då jag är van vid en sämre variant av broms)


Men nu har jag lite mer koll på byn iaf.. hittade lite fler affärer, bla en sportaffär!! Wie!!


men i alla fulla fall.. Då jag svängde upp på uppfarten insåg jag till min besvikelse att solen höll på att gå ner!! fasen tänkte jag och gav upp iden helt.. Fick prata schweizer-franska (inte fint) och fattade inte så mycket.. Men så övergick samtalet med alla andra på tyska så jag smet ner i mitt rum och hämtade kameran, sprang för fulla muggar upp på fjärde våningen och upp med dörren och ut på takterassen!! Såhär vacker var dagens solnedgång.. Hoppas bara på att jag hinner upp på kullen imorgon istället :)


Kram!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards