Ida -

Direktlänk till inlägg 15 augusti 2009

Lyfta mina vingar..

Av Ida - 15 augusti 2009 09:15

Eller jag ska i alla fall ta tåget.. :P


Jag ska ta mig mod till att åka till Bern!! En helt främmande stad alldeles ensam... Men jag klarar det nog!! :) ska bli roligt att inte behöva stressa och hitta utan bara strosa runt!


Ska ändå försöka få tag i en "stadtsplahn" redan då jag kommer dit.. Men första utmaningen blir ju att köpa biljetter här på bahnhof.. Tydligen tar det bara typ 35 minuter att åka, småskräp för en annan verkar vara en skräpcontainer för andra.. Haha.

 kanske rapporterar om mina äventyr i den "stora" huvudstaden ;P


Tre dagar på playan har lämnat sina spår.. Jag är blondare än då jag kom hit (jag vet att du tänker haha, "blondare", men inte i detta fall! Nu menar jag fysiskt blondare, håret alltså :P) Och brunare har jag blivit.. Jag tror jag aldrig tidigare blivit brun så här snabbt, men iofs hade jag ju grunden från mina lediga veckor i juni!


Jag har redan skrivbordet fullt med grejor och jag ska inte ta hand om dem nu.. Nu ska upp och ätas, säga hejdå till fmailjen som ska åka och hämta två kaniner till flickorna och sedan ska jag bege mig mot Bahnhof för mitt STORA äventyr, nåja, inte så stort.. O=)


Kram

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards