Ida -

Direktlänk till inlägg 9 november 2009

efterklok

Av Ida - 9 november 2009 22:23

jag vet att jag ligger efter i mycket.


Speciellt att göra saker som jag egentligen verkligen borde ha vett att göra då det händer. Men nu tar vi en samlad trupp gratulationer!


Grattis mormor på födelsedagen, i efterskott! (lördag) Hoppas du förlåter mig för att jag inte ringde..

Grattis pappa på fars dag, i efterskott! (söndag) Hoppas du förlåter mig för att jag inte ringde..

Grattis kusinbarn på dopdagen! (söndag) Hoppas kusin och kusinbarnsmamma förlåter mig för att jag inte kunde närvara..


Någon jag glömt?


Kram

 
 
Emma

Emma

10 november 2009 09:52

Min jobbdag är vanligtvis mellan 07.00-18/19.00 Jag ahr alltsā tid pā māndagar, torsdagar (är dock en knerpig dag), fredagar och helgerna, men pā vardagarna är eftermiddagen bättre eftersom jag ofta har smāsaker att göra pā förmiddagen.

Jag hade ingen aning om att det fanns au pair träffar i Lausanne, det för en speciell organisation eller kan vem som helst titta in?

Du har inte skype? Jag har ingen msn pā den här datorn...

http://emmaolinsvensson.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards