Ida -

Direktlänk till inlägg 3 november 2009

kom tillbaka

Av Ida - 3 november 2009 15:21

Något som jag har sysselsatt mig med de senaste månaderna är att TÄNKA. Jag har hunnit tänka ganska mycket på lite allt möjligt, men tankarna som alltid kommer tillbaka är tankarna om mina vänner.

 Dem är saknade!


Det finns många tankar. Tänk om de lever vidare sina liv och glömmer mig? Tänk om de blir less på mig. Tänk om jag blir ensam då jag kommer hem? Jag är i alla fall säker på att jag tänker och saknar mina vänner mer än vad dem saknar mig!!


Det finns som sagt mycket att tänka på.


Men nu då jag åkte hem så var de alla glada att se mig, till min egen lättnad. Det blev inte nog mycket tid. Jag var hemma för kort tid. Men till jul blir det lite längre, dock är det svårare att matcha ihop sånt under jultider :(


Tack för att ni finns och förgyller mitt liv!


Kram

 
 
Ingen bild

Emma.

3 november 2009 18:29

Vi ska ses till jul :D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards