Ida -

Direktlänk till inlägg 25 november 2011

Favoritmän

Av Ida - 25 november 2011 21:25

Först är Jon Olsson med i världensbästatidning och sen är Björn Gustavsson med i Skavlan. Inspirerarande män i allra största grad. Fina är de också. Å andra sidan är jag ganska fin också. (även om jag inte känner mig fin idag..)


Till något annat. Jobbade till 12.30 och sen dess har jag gjort INGENTING. Eller i mina mått mätt. Jag har hunnit med redigera bilder, fotografera litegrann, handlat, lyssnat på braig musik, bytt en gardin (J har fixat allt annat juligt), bakat kokostoppar, gjort tomtegröt, bakat saffranskaka och myst ner mig i soffan framför På spåret och nu Skavlan. SAS-Janne är för övrigt en väldigt cool gubbe! Och Michael, what a man!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ida - 13 september 2013 09:36


Jag behöver luft. Natur. Träd. Fri himmel. Vindens sus. Känna marken. Hoppa. Skutta. Natur. Jag behöver luft.        ...

Av Ida - 2 september 2013 18:28


     

Av Ida - 2 september 2013 18:14


Grekiska macrones.         Vill ha. Vill tillbaka. ...

Av Ida - 23 augusti 2013 13:46

Det finns stunder av tvivel, av trygghet och också en vilja bort från det. Just nu vill jag bara kasta mig ut, igen. Bort från det trygga lilla livet. ...

Av Ida - 31 mars 2013 23:55


      Jag är glad. Och lycklig när jag får göra det jag vill.. ...

Ovido - Quiz & Flashcards