Ida -

Alla inlägg den 20 november 2011

Av Ida - 20 november 2011 10:39

"Life breaks you and when you heal you're stronger in the broken PARTS" står det skrivet på min vänsterarm om någon undrade! Tydligen är det "sant ibland".

Av Ida - 20 november 2011 03:16

Här kommer rapporten efter kvällen. Jag är hungrig. Jag har ont i huvudet. Jag har ett Hemmingway-citat skrivet på vänsterarmen. Jag har megaont i fötterna. Jag har snart fått upp värmen från nattens promenad hem. Jag har ett mystiskt blåmärke på min högerhand. Jag har dansat. Jag har buggat mitt i en lägenhet. Jag har upptäckt en supergod cider. Jag har gått på toa ungefär en halv milljard gånger. Jag är snuvig. Jag har sprungit i höga klackar. Jag borde verkligen sova nu på direkten. Men det viktiga som jag skulle komma fram till är att jag har haft en GRYM kväll! Det var värt alla smärtor. Och grattis till fokus-D på födelsedan!!!


 

Grekstek 2010.

Ovido - Quiz & Flashcards